מנהלת אירוע אישית לחתונה

כשקונים רכב - עושים ביטוח, כשהולכים למשפט - לוקחים עורך דין, כשמתחתנים - לוקחים מנהלת אירוע אישית לחתונה.

מהי מנהלת אירוע אישית לחתונה ולמה צריך אותה?

מנהלת אירוע אישית לחתונה היא נציגה מטעמכם אשר תפקידה לתת לכם ביום החתונה שקט ויכולת להתמקד אך ורק בדבר אחד - ליהנות! תכנון חתונה הוא משימה מורכבת ורבת שלבים המתנקזת כל כולה ליום אחד, או ליתר דיוק, לכמה שעות של אירוע. ביום החתונה זוגות רבים נקרעים בין הצורך לדאוג לכל פרט קטן לבין הרצון להצליח ליהנות ולחוות את יום החתונה.

מספר דוגמאות לתפקידיה של מנהלת אירוע אישית לחתונה:

  • בניית תיק אירוע מלא.

  • ניהול תיק אישורים וביטוחים.

  • פיקוח על הושבת האורחים.

  • פיקוח על ספקי השירות ודאגה לתשלום עבורם בסיום האירוע.

  • ניהול נכון של האלכוהול אותו קניתם והחזרת הבקבוקים הסגורים אליכם בסיום האירוע.

  • הכנת האביזרים והזוהרים לרחבה והוצאתם לאורחים בזמן שרציתם.

  • הפחתת עומס ומשימות שחשבתם לעשות בעצמכם והחלטתם להטיל על מי מבני משפחתכם או חבריכם.

כמה עולה מנהלת אירוע אישית לחתונה?

טווחי המחירים של מנהלת אירוע אישית לחתונה יכולים לנוע החל מ-1,800 ₪ ועד 6,000 ₪. הגורם העיקרי המשפיע על המחיר הוא היקף המשימות אותן מכסה מנהלת האירוע וגודל הצוות איתו היא מגיעה. אצלנו בארטיקה קיימות מספר חבילות המכסות את כל סוגי האירועים האפשריים ואשר מהן ניתן לבחור את המתאימה לכם ביותר.

המלצתנו היא שתשאירו לנו פרטים ואנו נחזור אליכם כדי לתאם פגישה כיפית ומהנה בה נספר לכם כל מה שתרצו לדעת על השירות ואף נעניק לכם הרבה מאד טיפים שיהיו שווים לכם לא מעט כסף לאחר מכן.