מנהלת אירוע אישית לחתונה

כשקונים רכב - עושים ביטוח, כשהולכים למשפט - לוקחים עורך דין, כשמתחתנים - לוקחים מנהלת אירוע אישית לחתונה.

מהי מנהלת אירוע אישית לחתונה ולמה צריך אותה?

מנהלת אירוע אישית לחתונה היא נציגה מטעמכם אשר תפקידה לתת לכם ביום החתונה שקט ויכולת להתמקד אך ורק בדבר אחד - ליהנות! תכנון חתונה הוא משימה מורכבת ורבת שלבים המתנקזת כל כולה ליום אחד ויחיד, או ליתר דיוק, לכמה שעות של אירוע. ביום החתונה זוגות רבים נקרעים בין הצורך לדאוג לכל פרט קטן לבין הרצון להצליח ליהנות ולחוות את היום הזה.

מספר דוגמאות לתפקידיה של מנהלת אירוע אישית לחתונה:

  • בניית תיק אירוע מלא.

  • ניהול תיק אישורים וביטוחים.

  • פיקוח על הושבת האורחים.

  • פיקוח על ספקי השירות ודאגה לתשלום עבורם בסיום האירוע.

  • ניהול נכון של האלכוהול אותו קניתם והחזרת הבקבוקים הסגורים אליכם בסיום האירוע

  • הכנת האביזרים והזוהרים לרחבה והוצאתם לאורחים בזמן שרציתם.

  • הפחתת עומס ומשימות שחשבתם לעשות בעצמכם והחלטתם להטיל על מי מבני משפחתכם או חבריכם.

..בואו לקפה

תכנון וארגון חתונות
תכנון וארגון חתונות

09-7445525

עקבו אחרינו בפייסבוק

כל הזכויות שמורות ל-Owl Design בניית אתרים, ישראל.